ژل سیلیکونی رژواسیل

ژل سیلیکونی رژواسیل چیست؟

مقالات پانسمان

ژل رژواسیل اسکار هیل یکی از بهترین و موثر ترین محصولات در از بین بردن جای زخم یا اسکار می باشد و میزان اثربخشی بالاتری در مقایسه با انواع سیلیکون مایع دارد. ژل سیلیکونی رژواسیل پس از مصرف لایه ای شفاف و غیر چسبنده تشکیل می دهد و موجب افزایش هیدراتاسیون بافت آسیب دیده و تسریع در بهبودی آن می شود.

ادامه خواندن
پودر طباگران

پودر طباگران چیست؟

مقالات پانسمان

طباگران شامل  گرانول های استریل سفید رنگ  متشکل از زیست پلیمرهای طبیعی فعال بیولوژیکی می باشد. از بزرگ‌ترین معضلات و نگرانی‌ها در ترمیم زخم، تجمع میکروارگانیسم‌های مختلف و عفونت در محل زخم است.

ادامه خواندن
اسپری لینوورا بی بران

اسپری لینوورا چیست؟

مجله سلامت

اسپری لینوورا داری اسـیدهای چـرب هایپـراکسـیژنه می باشد که از زخـم فشـاری درجـه یـک جلوگیری و در نهایت درمان می کند. قدرت ترمیمی این اسپری با وجود درصد بـالای اسـیدلینولئیـک افزایش می یابد  و ترکیبـات گیاهـی موجـود در آن ماننـد آلوئه ورا  و Cantele  asiatica  تاثیر خاصی بـر محافظـت و ترمیـم زخـم دارند.

ادامه خواندن
ریبون گاز سوربکت

ریبون گاز سوربکت چیست؟

مجله سلامت

پانسمان گاز نواری سوربکت، یک پانسمان استریل است که باکتری‌ها و قارچ‌ها به آن متصل می‌شوند. با هربار تغییر پانسمان باکتری های متصل شده از زخم برداشته شده و از بین میروند و یکی از موانع اصلی ترمیم زخم از بین میرود.

ادامه خواندن
پانسمان هیدروفایبر یوروسل یوروفارم

پانسمان هیدروفایبر یوروسل یوروفارم چیست؟

مقالات پانسمان

پانسمان یوروسل EUROCELL HYDRO از فیبرهای حاوی ذرات جاذب سلولزی ساخته شده است. این پانسمان  به صورت ژل شفاف و یکپارچه در می آید که ترشحات زخم را جذب کرده و رطوبت بهینه برای بهبود انواع  زخم به وجود می آورد.

ادامه خواندن
پانسمان نقره سیلور مد

پانسمان نقره سیلور مد چیست؟

مقالات پانسمان

پانسمان نقره سیلور مد یک پانسمان درمانی نقره هیدرواکتیو پددار است که این پد جاذب، غیرچسبنده و حاوی یون های نقره می باشد.پانسمان نقره سیلور مد یک پانسمان درمانی نقره هیدرواکتیو پددار است که این پد جاذب، غیرچسبنده و حاوی یون های نقره می باشد.

ادامه خواندن