کلوپلاست چیست؟

کلوپلاست چیست؟

مقالات استومی

کلوپلاست چیست؟

خرید پانسمان کامفیل برای ایجاد محیط مرطوب بهینه برای ترمیم سریعتر زخم صورت می گیرد. یکی از انواع این نوع پانسمان کلوپلاست است.

کلوپلاست نوعی پانسمان قوی و کاربردی کامفیل به شمار می رود. این نوع از پانسمان به دلیل حساسیت ویژه و خاصی که دارد، باید با بهترین نوع مواد ساخته شود و در تولید آن همه استانداردهای بهداشتی مد نظر گرفته شود.

کلوپلاست جهت محافظت از پوست، رفع التهابات پوستی و ترمیم زخم های سطحی پوست نظیر سوختگی با آب جوش و یا آفتاب سوختگی قابل استفاده می باشد.

کیسه کلوپلاست جهت کمک به بیمارانی که در دفع مواد زائد بدن دچار مشکل هستند عرضه شده است. با استفاده از این کیسه میتوان ادرار و مدفوع را به وسیله یک سیستم لوله ای مطمئن جمع آوری نمود.

کامفیل شفاف کلوپلاست با یک لایه نیمه تراوا پوشانده شده است و در برابر میکرو ارگانیسم‏ها و آب غیرقابل نفوذ است و حمام کردن با آن راحت است.

از استومی کلوپلاست برای جراحی های استومی استفاده می شود. امروزه محصولات کمپانی کلوپلاست (Coloplast) شامل محصولات استومی، بی اختیاری، مراقبت از زخم و اورولوژی است.

کلوپلاست باعث کاهش زخم بستر و پیشگیری از آن و ترمیم زخم های سطحی که بر اثر استومی بوجود می آید، می شود.

محصولات استومی کلوپلاست در سایت حافظ طب نوین از بهترین برندها مثل کلوپلاست و کانواتک انتخاب می‌شوند تا شما از بابت کیفیت خیالتان راحت باشد.

کلوپلاست

 

پانسمان هیدروکلوئید یکی از قدیمی ترین و متداول ترین پانسمان های موجود در بازار که از گذشته هم مورد استفاده قرار گرفته است. روندی که این نوع پانسمان در سرعت بخشیدن و بهبودی زخم ایجاد می کند و عدم نیاز به تعویض روزانه باعث شده که این نوع از پانسمان برای درمان در بخش اطفال و پانسمان زخم های قسمت های بطنی افراد مورد استفاده قرار گیرد.

کلوپلاست یکی از اقلام ضروری برای استومیت ها (افراد کلستومی، ایلئوستومی یا یورستومی) که پوست اطراف استومای ایشان در معرض تماس مداوم با مواد دفعی قرار دارد. کلوپلاست بسیار برای درمان زخم بستر مفید است. همچنین می توانید با خرید پانسمان پیشگیری از زخم از بروز بیماری های مختلف مانند زخم بستر جلوگیری کنید.

 

محصول پیشنهادی حافظ طب

کیسه کلستومی دوتکه کلوپلاست 

کیسه کلستومی-ایلئوستومی آلترنا دوتکه، ته باز و شفاف کلوپلاست کد ۱۳۹۷۶ یکی از محصولات استومی که  این کیسه دوتکه و مجهز به یک سیستم بسته شدن مکانیکی است و با یک صدای کلیک به بیمار اطمینان داده که کیسه در جای مناسب قرار دارد و از قفل شدن کیسه بر روی چسب پایه خبر می دهد .


0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد، فیلد های اجباری با علامت * مشخص شده اند.